Zwroty i reklamacje (info)

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy (zwrot)

   Zgodnie z obowiązującym prawem, w naszym sklepie mają Państwo możliwość zwrotu lub wymiany towaru, w ciągu 14 dni od zakupu. W związku z tym przygotowaliśmy formularz oraz instrukcję jak należy tego dokonać.

Czas na zwrot produktu:

   Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie, najlepiej wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu, albo oddzielnie - jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Kupujący odstąpił od umowy.

   Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Zwracane produkty muszą znajdować się w takim samym stanie, jak w momencie ich otrzymania. 

 

Stan zwracanego produktu:

   Zwracany produkt powinien być kompletny, znajdować się w stanie niezmienionym (w takim samym stanie jak został zakupiony) oraz nie posiadać żadnych śladów użytkowania (rysy, zabrudzenia, pęknięcia, rozdarcia). Dopuszczamy użycie produktu zgodne z jego przeznaczeniem.

   Oryginalne opakowanie produktu jest niezbędne do zwrotu chyba, że został sprzedany bez opakowania, jednak taki fakt powinien być potwierdzony zapiskiem Sprzedawcy na dokumencie zlecenia sprzedaży. Sprzedający może pomniejszyć kwotę za zwrócony towar w przypadku, w którym rozpakowany towaru nie nadaje się do ponownej sprzedaży jako pełnowartościowy (np. uszkodzone opakowania, widoczne ślady używania towaru, ślady po montażu części zamiennych lub jakiekolwiek inne ślady wskazujące na używanie sprzętu).

   Na podstawie art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Sprzedawca uprawniony jest do obciążenia Kupującego z tytułu zmniejszenia wartości towaru będącego wynikiem korzystania z towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
Innymi słowy w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru Kupujący powinien obchodzić się z towarem i sprawdzać go tylko w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

 

   Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku umowy:

   1) Której przedmiotem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. gry komputerowe, oprogramowanie, filmy, muzyka, itp.),
   2) Dotyczącej świadczenia usługi dodatkowej, jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utarci prawo do odstąpienia od umowy.

 

Chcesz zwrócić lub wymienić towar?

 

    1. Wypełnij formularz zwrotu – uzupełnij informacje, wypełnij wszystkie pola formularza tak, aby nie było wątpliwości czego dotyczy zwrot. Odpowiednie uzupełnienie danych pozwoli w szybki sposób odnaleźć zamówienie, którego dotyczy zwrot.

    2. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem – w miarę możliwości użyj tego samego opakowania w którym towar dotarł do Ciebie. Nie zapomnij włożyć wypełniony formularz zwrotu wraz z dowodem zakupu.

    3. Wyślij przygotowaną paczkę na nasz adres – Magazyn Zwrotów RNR.PL ul. Żaglowa 2, 80-560 Gdańsk. Koszt przesyłki pokrywa zwracający. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!

Reklamacja/Naprawa gwarancyjna

Formularz reklamacji - prosimy o wypełnienie go jeśli chcą Państwo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty zakupu lub zauważyli Państwo jakieś nieprawidłowości , ukryte wady zakupionego sprzętu.

Po wypełnieniu formularza skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia terminu, w którym nasz kurier może przyjechać po odbiór towaru ze wskazanego miejsca w dogodnym dla Państwa terminie.

 

Otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę?

 

    1. Spisz protokół zniszczenia z kurierem w dniu odebrania paczki (zaznacz – opakowanie uszkodzone). Jeśli tego nie zrobiłeś podczas otrzymania paczki skontaktuj się z firmą przewozową aby przekazała kontakt do kuriera.

 

    2. Wyślij niezwłocznie na nasz adres sklep@rnr.pl : protokół zniszczenia , skan lub zdjęcie dowodu zakupu oraz zdjęcia uszkodzonego przedmiotu. Podaj numer zamówienia oraz telefon kontaktowy.

 

    3. Reklamacje uszkodzeń przygotowane według powyższej instrukcji będą rozpatrywane w pierwszej kolejności.

 

 

Co w przypadku braku w przesyłce lub błędnie wysłanym produkcie?

 

 

    Niezwłocznie skontaktuj się z nami, wysyłając maila na adres sklep@rnr.pl. Opisz zaistniałą sytuację, podaj numer zamówienia, dołącz zdjęcie lub skan dowodu zakupu oraz zdjęcia wysłanego niepoprawnie towaru. Na koniec podaj numer telefonu oraz dogodne godziny kontaktu.

logo
MUSIC CITY

81-876 Sopot, ul. Leśna 15A

Obsługa zamówień internetowych:

797709970 | 797709957

sklep@musiccity.eu

pon-pt, 9:00-17:00

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.